IMH-Graafschap College: Nazioarteko Lankidetza eta Ikaskuntza Proiektua

2024/10/07 12:48:00 GMT+2

Duela gutxi, hirugarren urtez jarraian egiten ari den truke akademiko baten barruan, IMH Lanbide Heziketako Zentro Integratura Doetinchem-eko (Herbehereak) Graafschap College eskolako ikasle talde bat etorri zaigu. Proiektu honen helburua ez da izan soilik ikaskuntza teknikoa bultzatzea, telegidatutako itsasontzi baten diseinua eta fabrikazioa egin behar izan dute, baita ikasleen hazkunde pertsonala eta soziala sustatzea ere, kultura arteko esperientzia aberasgarrien bidez, ingelesa atzerriko hizkuntza gisa erabiltzea bultzatuz eta kultura eta bizimodu berrietan murgilduz.

 

IMH Campusera egindako bisitan, gure lanbide-heziketako eta Holandako ikasleek elkarrekin lan egin dute talde txikietan, telegidatutako itsasontzia diseinatzeko eta prototipatzeko, Fabrikazio Aditiboko teknikak erabiliz. Diseinuak probatu ondoren, hobekuntzak egin, eta proiektua talde-aurkezpen batekin amaitu dute. Aurkezpen horretan, astean zehar landutako alderdi teknikoak eta sozialak azaldu dituzte. Horretaz gain, denbora eta elkarrizketak ere partekatu dituzte, lagunak sortzeko eta oztopo kulturalak kentzeko asmoarekin. Giroa oso aberasgarria eta kolaboratiboa izan da, eta ikasleen trebetasun teknikoak eta komunikatzeko eta taldean lan egiteko gaitasunak garatzea ahalbidetu du.

 

Jarduera teknikoez gain, askotariko agenda sozialaz gozatu dute: bertako historia ezagutu dute Elgoibarko Makina-Erreminta museoa eta Eibarko Armagintza museoa bisitatuz. Donostiako Planetariumean eta Bilboko Guggenheim museoan turismoa egiteko ere aprobetxatu dute. Eta, nola ez, aisialdia: kostaldea bisitatu dute paddle surfa egiteko Debako hondartzan, eta taldean bazkariak partekatu dituzte, hainbat gai kulturali buruz eztabaidatuz, bi kulturen arteko ulermen handiagoa erraztuz.

 

Elkartrukea esperientzia ahaztezina izan da parte-hartzaileentzat. Ikasleen arteko loturak indartu dira eta dagoeneko gogotsu daude azaroan Doetinchemera egingo duten bisitaren zain.