Erasmus+
Erasmus Goi Mailako Hezkuntzaren Gutunak Europar Batasuneko eta nazioarteko lankidetzarako kalitatearen marko orokorra ezartzen du, Goi Mailako hezkuntza-erakundeek Erasmus + programa burutu dezaten.
Berrikuntza eta praktika onen lankidetzarako edota ikasketa-pertsona mobilitateetan parte hartzeko prest dauden Goi Mailako hezkuntza-zentruentzat aurretiko baldintza Erasmus Gutunaren jabe izatea da.
AIRinVET:
Applied Innovation and Research in VET
PROIEKTUA: https://airinvet.eu/
IRAUPENA: 2022 - 2024
AIRinVETen helburua, Europan eta atzerrian dauden esperientziak ezagutu ondoren, Lanbide Heziketak ikerketan, garapenean eta berrikuntzan duen eginkizuna definitzea da, Lanbide Heziketak ikerketa aplikatuan parte hartzeko Europako erreferentzia-marko bat proposatuz. Marko honek Europako herrialde eta eskualdeei berrikuntza sistema lehiakorragoak eraikitzen lagunduko die.
Markoa ekoizteko, honako hau egingo da:
- Ikerketa aplikatuko proiektuetan parte hartzen duten Lanbide Hezitako ikastetxeen Europear eta atzerritarren mapa.
- Praktika egokien bilketa, Lanbide Heziketako ikerketa aplikatuan parte hartzeko hainbat kasu eta ikuspegi azaltzeko, deskribatzeko, ebaluatzeko eta ulertzeko.
- Lanbide Heziketako ikastetxeek ikerketa aplikatuko jardueretan parte hartzeko Europako testuinguru politikoak aztertzea.
- Lanbide Heziketan ikerketa aplikatua garatzeko erabiltzen diren finantza-ereduak identifikatzea.
- “Ikerketa aplikatua” terminoaren eta Ikerketa+Garapenarekin lotutako beste termino batzuen esanahia argitzeko hiztegi bat sortu, Lanbide Heziketaren testuinguruan.
- Identifikatu enpresa txiki eta ertainek parte hartzeko oztopo nagusiak: Zein dira arrakasta-faktoreak?
- Lanbide Heziketako langileen eta irakasleen pentsamoldea garatzeko tresnak sortzea eta ikerketa aplikatuko proiektuetan parte hartzea sustatzeko.
- Erreferentzia marko bat garatzea eta ikerketa aplikatuko proiektuetan lan egiteko Lanbide Heziketako sistemen gaitasuna garatzeko bideak lantzea.
- Eskualdeko berrikuntza ekosistemetan dauden agenteekin elkarlanean aritzea.
Bazkideak: TKNIKA, AFM, KATAPULT, ISSO, EURASHE, BHH-Berufliche Hochschule Hamburg, Hanse Parlament, IMH Campus.
AI4ED
AIk BULTZATUTAKO HEZKUNTZA PROZESU BATERANTZ - UNIBERTSITATE IKASKETA MODERNOAK HEZKUNTZA SISTEMAN INTEGRATZEA
Erasmus+ programa, berrikuntzarako aliantzak - Foru-proiektuak - Zeharkako lehentasunak
ERASMUS-EDU-2022-PI-FORWARD-LOT1
PROIEKTUA: http://www.ai4ed-project.eu /
IRAUPENA: 2022/12/01 - 2024/12/01
Edukiak: AI4Ed-k gaur egungo irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak zalantzan jartzea du helburu, eta teknologia berriak txertatuko eta esperimentatuko ditu Adimen Artifiziala (IA) eta pedagogiak, hezkuntza-errealitate berriari erantzungo dioten tresnak, metodologiak eta ebaluazio-sistemak garatzeko.
Espero diren emaitzak:
- IAn oinarritutako prestakuntza-prozesu baterako estrategia/metodologia diseinatzea, arazoetan eta proiektuetan oinarritutako ikaskuntzarekin, eta elkarlaneko ikaskuntzan zentratuta, eleaniztasunaren eta kultura-aniztasunaren sustapena kontuan hartuta.
- 3 IA eredu diseinatu eta garatzea (gardenak eta etikoak), tutoretza pertsonalizatua, ikaskuntza aktiboa eta prebentzioa uzteko prozesuak arautzen dituzten KPI kritikoak integratuz.
- Eduki digitalak sortzea tutoretza pertsonalizaturako, ikaskuntza aktiborako eta prebentzioa uzteko, datu guztiak tratatzeko Datuak Kudeatzeko Plan (DMP) eraginkor baten gidaritzapean.
- Prestakuntza-esparru paneuroparra diseinatu eta hedatzea, AI4Ed trebetasuna garatzeko prestatzaileen ikuspegiari laguntzeko.
- IAko komunitateak hezkuntzan zentzuz gora egingo duela bermatzeko probatutako prozesuari buruzko gidaliburu gisa erabiliko den tresna bat garatzea, IAren ikuspegi osoa garatzeko urratsak identifikatuz eta hezkuntzaren eraldaketa mailakatua bermatuz.
Bazkideak: IMH Campus - undación para la Formación Técnica en Máquina-Herramienta (Espainia), Universitaet Bremen (Alemania), Alchemy Machine Learning (Espainia), Centro de Formacao Profissional da Industria Metalurgica e Metalomecanica (CENFIM) (Portugal), Solski Center Slovenske Konjice-Zrece (Eslovenia), Universidad de Zaragoza (Espainia).
STEAM-Active
Erasmus+ programa, KA2 - Goi-mailako hezkuntzako lankidetzako elkarteak (2021-1-ES01-KA220-HED-000032107)
Proiektua: https://steam-active.pixel-online.org
IRAUPENA: 2022/02/01 - 2024/08/31
Edukia: proiektuaren helburua da ingeniaritzako irakasleen ezagutza eta esperientzia hobetzea, STEAM bezalako hezkuntza-metodologia berritzaileak erabiliz, eta ikasleek ingeniaritzarekin lotutako gizarte-gaietan duten errendimendua hobetzea, arazo bat konpontzeko hainbat diziplina integratzeko duten gaitasuna sustatuz.
Espero diren emaitzak:
- Irakasleentzako protokolo bat, irakaskuntza-metodologia aktiboak dituzten STEAM proiektuak diseinatzeko metodologiaren esparrua ilustratuko duena;
- E-learningean oinarritutako prestakuntza-ikastaro bat ingeniaritzako irakasleentzat, STEAM ikuspegien eta inplementazio-metodologia aktiboen deskribapen teorikoa barne hartuko duena;
- STEAMen oinarritutako irakaskuntza-ikaskuntza sekuentzien bilduma bat, egoera sozio-zientifiko-teknologikoak konpontzeko proiektuetan oinarritutako ikaskuntza-metodologia aplikatzeko aukera emango diena irakasleei.
Bazkideak: UPV/EHU (Espainia), DHBW - Baden-Wuerttemberg Cooperative State University (Alemania), Peloponesoko Unibertsitatea (Grezia), Pixel (Italia), Perugiako Unibertsitatea (Italia), Kaunas University of Technology (Lituania), IMH Campus - Makina-Erremintako Prestakuntza Teknikorako Fundazioa (Espainia).
DUALSCI
610251-EPP-1-2019-1-RS-EPPKA2-CBHE-SP
PROIEKTUA: https://dualsci.unze.ba/ Erasmus +, KA2 – Capacity Building in the Field of Higher Education
Iraupena: 2020/01/15 - 2023/01/14
Edukia: DUALSCI proiektuaren helburu nagusia goi-mailako tituludunen gaitasunak eta Bosnia eta Herzegovinako kantonamendu eta erakundeetan (BIH) duten enplegagarritasuna hobetzea da. Proiektuaren helburu espezifikoak honako hauek dira:
- Bosnia eta Herzegovinako kantonamendu eta erakundeetan goi-mailako hezkuntza-sistemetan hezkuntza duala ezartzea;
- Ikasleei hezkuntza dualaren bidez ezagutza eta trebetasun esanguratsuagoak eskuratzen uztea;
- Bosnia eta Herzegovinako kantonamendu eta erakundeetan lege-esparrua eta akreditazio-arauak hobetzea, hezkuntza dualera egokitzeko.
- Hezkuntza dualeko eredu generiko bat garatzea (DUALSCI eredua), ikasleek, enpresek eta goi-mailako hezkuntza-erakundeek (GHE) BIHko kantoi/erakunde desberdinetan dituzten behar eta interesak babesteko eta GHE horiei gomendioak emateko, BHI osoan hezkuntza duala ezartzeko.
Bazkideak: University of Novi Sad (koordinatzailea), FH Joanneum Gesellschaft M.B.H, Duale Hochschule Baden-Württemberg, IMH Inheniería dualeko Unibertsitate Eskola, University of East Sarajevo, University of Mostar, University of Zenica, Ministry for SEJOF of Scientific and EDS,
Excellent Advanced Manufacturing 4.0
PROIEKTUA: EXAM 4.0 (Hasiera: 2019)
Edukia: "Excellent Advanced Manufacturing 4.0" - EXAM 4.0 proiektuak Lanbide Heziketa, LH zentroak, enpresak, politika arduradunak eta pertsonak (ikaslea, ikaslea, enplegu-eskatzailea ...) biltzen dituzten Europako 5 eskualdeko gaitasun ekosistema eratzea du helburu. Fabrikazio Aurreratuaren sektorean sortu diren beharrak identifikatuz eta erantzuna emanez.
Bazkideak: Tknika (koordinatzailea), Da Vince College (Herbehereak), 10XL (Herbehereak), DHBW Duale Hochschule Baden-Württember (Alemania), AFM Cluster (Espainia), Curt Nicolin Gymnasiet (Suedia), CIFP Miguel Altuna LHII. Afiliatuak: IMH LHII, Usurbilgo LHII eta Bidasoa LHII.
UPenAUTO
2017-1-ES01-KA203-038588
PROIEKTUA: UPenAUTO
Automobilgintzaren sektorerako ingeniaritzako profil sortu berriak eta haien aplikazioa Europako goi-mailako hezkuntzako prestakuntza dualeko sisteman.
Sky4.0
2018-1-PL01-KA202-051081
PROIEKTUA: Sky4.0
Helburu nagusia konpainia aeronautikoei 4.0 industriaren erronkak gainditzen laguntzea da, haien giza kapitalaren soft skills ezagutzak hobetuz.
Bazkideak: Aviation Valley, Inova+, QSR Talen driven culture, InnPlus, Havacilikveuzay Aerospace Cluster, UPM, IMH.
Learn&FLy
2017-1-PO01-KA201-038795
PROIEKTUA: Learn&Fly
Ikasleek aeronautikarekin lotutako karreretan eta zientzietako ikasgaiketan ikasleen parte hartzea sustatzeko ikaskuntza materialak eta laguntza-tresnak.
Cwihe
2014-01-ES01-KA203-004321
PROIEKTUA: CWIHE (Erref. 2014-1-SI01-KA200-000657) 2014/09/01-2017/08/31
Edukia: CWIHE (Cooperative and Work Integrated Higher Education), ERASMUS+ "Berrikuntza eta jardunbide egokiak trukatzeko lankidetza: hezkuntza, prestakuntza eta gazteentzako aliantza estrategikoen arloan" esparruan finantzatutako hiru urteko proiektua da. Proiektuaren helburua da Goi-mailako hezkuntzan Prestakuntza Dualaren europar sarea eratzea, ereduaren egungo erronkei aurre egiteko eta Europar Batasun mailan zabal dadin, langabeziari aurre egiteko alternatiba eta enpresagintza gaitasunak sustatzeko erreminta baliotsu bezala eta.
Bazkideak: IMHren Ingeniaritza Dualeko Unibertsitate Eskola (proiektu liderra), Duale Hochschule Baden-Wurttemberg (DHBW) (Alemania), FH Joanneum Gesellschaft M.B.H. (Austria), Formasup (Nord- Pas de Calais) (Frantzia), Universitat de Lleida (Espainia), Högskolan Väst (Suecia), y Libera Universita di Bolzano (Italia).
Cwic
2014-1-SI01-KA200-000657
PROIEKTUA: CWIC (Erref: 14-202-000657)
Edukia: CWIC (Cooperative and Work Integrated Curriculum) ERASMUS+ programak finantzatutako 3 urteko proiektua da. Helburuak: Hezkuntza praktikoaren baldintzak eta metodo kooperatibo berria ezarri; lanbide heziketak eta hezkuntzak merkatuaren eskaeren aurrean erantzuna hobetu; lanbide heziketan kalitate sistema hobetu eta enplegagarritasunari lagundu. Horretarako Lanbide Heziketa Dualean proba pilotuak egingo dira Eslovenia eta Macedoniako ikastetxeetan. IMHk proiektuan parte hartzen du, Austriako FH Joanneum-ekin batera, eremuko aditu bezala.
Bazkideak: Šolski Center Velenje (liderra) (Eslovenia), CMEPIUS (Eslovenia), Šolski Center Slovenske Konjice-Zreče (Eslovenia), ASUC Boro Petrushevski – Skopje (Macedonia), Unior (Eslovenia), FH Joanneum (Austria), IMH - Fundación para la Formación Técnica en Máquina-Herramienta
LearnIT
2014-1-PT01-KA202-001026
PROIEKTUA: LearnIT
Edukia: Proiektuaren helburua da erremintak eta jarraibideak sortzea, ikasgelan bertan banakako-heziketa egin ahal izateko, ikasleen ezagutza maila desberdinak kontuan izanik, guztia CNC ezagutzerara ekarrita, konpetentzia hauek hainbat herrialdetan aitortuak izan daitezen.
Bazkideak: CENFIM - Portugal (Proiektuaren koordinatzailea), ANQEP - Portugal, SALPAUS - Finland, MES - Alemania, IMH - Euskadi